All 4 One - My Child

4,376 Views
Published

September 10, 2009 Here is the first video from All 4 One's much anticipated new release "No Regrets". "No Regrets" will be available from Peak Records on September 15, 2009.

Watch All 4 One My Child New HQ HD CDQ Official Music Html Video Code to put on your webpage,Blog, MySpace, Facebook, Bebo, Friendster, Tagged, Hi5,Orkut, Piczo,BlackPlanet, Xanga, profile and so on.

Popular All 4 One My Child Lyrics which becomes a hits on Music Charts around the world : Billboard (US), BBC UK and Aria (Australia). Including All 4 One My Child song information : band / artist name, name of the album, single release date and music genre.

All 4 One My Child Lyrics:

Shooo
Huhhh
Shooo
Hey
Shooo
Oh
Shooo
Na Na
Shoo
Tell you a story
Shoo
Hey
Shoo
Yeah
Shoo
Listen ya'll

Girl I know you think that it's me you're hurting
By denying me the right
To take part in his life
That ain’t fair to him
And it just ain’t right
And I know you think I don’t deserve it
But for our child's sake
Don’t make this mistake
Don’t make him choose between us (oh)

Remember the words that I told ya (yeah)
He’s gonna resent ya when he's older
And trust me you don’t want that kind of pain (nooo no no)
He’s a part of me that you know you can’t deny
No matter how hard you try
And when you look at him you’ll see me in his eyes

It may seem right now
But soon you’ll find out
Just who you're hurting baby
Let me see my child
Before it's too late
His heart fills with hate
We’ve got to work it out
Now let me see my child

You can’t tell me he don’t ever ask about me
Can you tell him the truth
About me and you
Or will you tell lies
Cause it's easy to do
You have to know that it's not a game
Cause I'm here to stay
This child bears my name
My blood runs through his veins

Just because you and I weren't happy
Doesn’t change the fact that I'm his daddy
So swallow your pride
He needs me in his life
See I love him every bit as much as you (yes I do)
But just try to put yourself in my shoes
Cause if you were me
What would you do

It may seem right now
But soon you'll find out
Just who you're hurting baby
Let me see my child
Before it's too late
His heart fills with hate
We’ve got to work it out
Now let me see my child

Now I know
We both have regrets
For the sake of that boy
Let’s forgive and forget
And I know
That it's easier to fight
But just look at him
You have to see
The thing we did right

It may seem right now
But soon you’ll find out
Just who you're hurting baby
Let me see my child
Before it's too late
His heart fills with hate
We’ve got to work it out
Now let me see my child

(Child) Let me see my
(Child) I've got to see my
(Child) you're hurting him
(Child) you're hurting him
(Child) he needs me in his life
(Child) I've got to show him how to be a man
(Child) I've gotta see him, I wanna see him
(Child) Let me see him I wanna see my
(Child) Yeah My
(Child) Tell 'em D
I've got to see him
(Child) yeah

// Enjoy....share with your friends .. write a comment, show you thanks and love for All 4 One My Child and don't forget to buy their single / album!!. Musicvideolife.com music on demand with lyrics on demand.

Category
R'n'B
Tags
All, One, Tony, Borowiak, Jamie, Jones, Delious, Kennedy, Alfred, Nevarez, No, Regrets, My, Child
  • twon

    my mom told me 2 listen 2 this song an that is how my baby mamma act thank u for the song

  • Twitter.com/AlexIsBomb

    this song is truly amazing... and i don't even have kids lol

  • CKT

    This song seems like it was wrote for me...this song is great

  • ratjackson

    Glad to see All 4 One again, great song/video, looked at my old CD's & found 2 from them in 1994/95. Need to share with couples that maybe having some issues. Try to work things out & don't let the kids see you fighting. Be Blessed

  • Lady Cabernet

    This song is so beautiful. The new anthem for fathers.

  • Mr Wright

    Finally someone that understand what "dads" feel about their kids. I love it! Let's get it out to the publi that not everyone is a "deadbeat dad".